Powered By Blogger

lördag 18 oktober 2014

Ska rutin avgöra?

Då kom en till pusselbit till Dackarnas lagbygge till säsongen 2015. Det var en gammal dackeförare som kommer tillbaka nämligen Mikael Max. Nu har de gått ifrån detta med unga hungriga förare eller det gjorde ju redan till förra säsongen men nu har Nicki, Kylmäkorpi och Max med en ålder på 114år tillsammans läste jag någonstans. Kan vara avgörande i de avgörande matcherna tror jag. Fast samtidigt så har unga förare ingen press alls på sig då de bara kör. Tror Max är en bra värvning han och Kylmäkorpi har ungefär samma snitt så då får han lite mer motstånd för sin plats i startsjuan.
Nu skulle jag vilja ha in en toppförare till vi får se vad som händer.
Fasen att det ska vara så långt till säsongsstarten tyckte inte det var länge sedan som man var på den som var för denna säsongen.
Undrar fortfarande hur det kommer bli med Patryk Dudek ska man ha kvar han i laget eller inte. Kan inte vara lätt för honom heller och inte veta var man ska köra i augusti om man har något lag. Hoppas verkligen han kommer igen. Hoppas också det är så som han säger om detta med dopingen att det inte var medvetet eller det säger ju alla men. Tror dock inte han är en fuskare tror han litar för mycket på folk runt omkring sig. När man knappt kan någon engelska så är man rätt beroende av folk runt omkring sig.
Han är en fin kille privat och jag hoppas verkligen att han kommer igen. Alla har rätt till en chans till för fel kan vi alla göra.
Ja det var mina funderingar för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar