Powered By Blogger

fredag 3 april 2015

Inte så mycket speedwayrelaterat

Satt och kollade runt lite igår om speedway och fick upp en artikel på expressen som hade hamnat under speedway. Så mycket speedway handlade det inte om kan jag säga utan om Antonios rattfylla.
Det är konstigt detta med kvällstidningar och speedway så fort det är negativa saker så ska det ut. Men inte ett ord skrivet om första deltävlingen i Best Pairs ja det var svenska förare med i den tävlingen.
Fick mycket skriverier om denna rattfylla på en Fans sida på Facebook jag är med i. Det är mycket folk vill att det ska ske med Antonio. Avstängd från alla lag han har kontrakt med och jag vet inte allt de skriver.
Själv tycker jag nog att stänga av honom från det han brinner för löser nog inte hans problem han har med alkoholen utan jag tror han behöver få köra speedway. Men ha mer stöd så detta inte sker fler gånger sedan att det har hänt tre gånger är TRE gånger för mycket.
Kan tänka mig att han har det ännu svårare nu med att möta alla som har stöttat honom i hans satsning med speedwayen inför denna säsongen. Han vet att han har sviket dem i det han gjort men att stänga av honom från speedway löser det inte.Tror det blir värre för honom att lösa saken istället.
Hoppas verkligen det blir bra för honom för jag vill se honom på speedwaybanan och inte i skandalartiklar i kvällstidningarna. Nästa gång jag läser om Antonio i kvällstidningen så vill jag läsa en artikel om det han är bäst på nämligen speedway.
Och ni som skriver allt skit om kändisar de är bara mäniniskor de också och gör fel som vilka mäninskor som helst. Är bara det att fler bryr sig om deras fel och brister.
#jagärjag
Nu ser vi fram mot att speedwayen istället och hoppas på många artiklar om speedway i tidningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar