Powered By Blogger

fredag 19 september 2014

Mina tips är inte så dåliga!

Satt här ikväll och läste vad jag tippat innan säsongen startade vilka vinnarna skulle bli. Ser rätt så bra ut på de flesta fronter. Tippade Darcy och Holder som vinnare av Best Pairs den gick ju in. Sedan hade jag Emil som Europamästare och den gick ju in ikväll. Jag tippade Darcy som världsmästare så där spricker jag. Sedan har jag tippat Vetlanda som vinnare också och den kan ju fortfarande gå in.
Är faktiskt lite stolt över mig själv att jag hade sådan koll på läget.
Idag kördes sista deltävlingen i SEC och vinnare i den blev Grigory Laguta men sammanlagt så vann som sagt var Emil. Det var en bra tävling med mycket omkörningar det som grusar det hela lite är att den gick på Eurosport. Jag fattar inte att kommentatorn kan vara så dålig. Han hade ingen koll på vilka förare som var på banan inte ens efter nästan hela tävlingen hade körts. Man måste väl se efter några heat hur förarna ser ut med färger och så. Men nä han babblade på att nu gick han upp i ledningen och så var inte ens den föraren på banan.
Det är ju inte bara denna tävlingen det har ju varit så hela säsongen. Ja man skäms att de får misshandla en sport så. Bättring säger jag bara.
Vi får kanske ett nytt lag i elitserien nästa säsong om de nu vill gå upp för ikväll vann Lejonen den allsvenska finalen över Masarna.
Har blivit en liten tråkig karaktär över elitserien alla vill vara där men få har råd att vara där. Vet inte vad som måste ske men nått måste ske. Pengaflödet måste stoppas alla måste hjälpas åt så vi får ha kvar våran elitserie.
Ja det var vad jag hade på hjärtat för nu. Ha det bra så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar