Powered By Blogger

torsdag 4 september 2014

Sandlådenivå

Ja nu är det igång något som jag vill kalla sandlådenivå. Att lag kan psyka varandra är väl helt ok kan jag tycka. Men när det blir personangrepp då går det för långt. En föredetta förbundskapten som sjunker till den nivån sjunker även i mina ögon.
Det är inte okej att ge sig på en som haft alkoholproblem och spinna vidare på dessa. Kan tänka mig att har man haft sådana problem så jobbar man hårt hela tiden för att klara sig ifrån spriten. Då är sådana här saker som en käftsmäll skulle jag vilja påstå.
Hoppas verkligen man slipper se mer av detta i sociala medier.
Svensk speedway blir ju inte heller bättre av detta. Jag vill se positiva saker om speedway i medierna som publikrekord, världsmästare och roliga tävlingar.
Ja det var mina tankar om detta twitter kriget eller larvet som jag vill kalla det.
Ha en bra dag mina speedway vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar