Powered By Blogger

onsdag 3 september 2014

Stolt dackefan!

Då tog denna säsongen slut lite för tidigt i mina ögon sett. Fast den kunde ha tagit slut ännu tidigare om man tittar på allt som har hänt denna säsongen. Jag har aldrig varit med om dess like. Skador har det alltid funnits men så många på en gång. Sedan detta med dopingen av Patryk Dudek. Av det har vi säkert inte hört det sista.
Jag är stolt över laget fast de förlorade igår mot Indianerna. Indianerna var mycket bättre igår fast de hade Niels-kristian Iversen borta. Tror de blir ett jämnare lag med en toppförare borta på något konstigt sätt var likadant när Pepe borta.
Ja nu gäller det att få till ett bra lag bygge till nästa säsong. Jag tycker de måste kolla över de svenska förarna för de har varit allt för svaga under säsongen. Sedan måste man ha förare som kommer till matcherna inte som Loktave.
Har några svenska önskeförare som jag skulle vilja se i dackevästen. Oliver Berntzon, Antonio Lindbäck och Peter Ljung.
Nu tror jag Oliver och Antonio inte vill flytta men Peter är nog ingen omöjlighet att få se i dackevästen. Han vill nog köra i elitserien sedan har han ett bra snitt.
Vi får se vad som händer under vintern.
Jag vill jag bara säga att jag är stolt över vad Dackarna trots allt strul lyckades med denna säsongen.
Nästa år ska vi visa alla var guldet hör hemma.
Nu får vi titta på de fyra lagen som är kvar och hoppas det bjuds på bra speedway.
Ha det bra på er speedway vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar