Powered By Blogger

tisdag 13 maj 2014

Plus och minus omgång 2

Då tänkte jag skriva mina tankar om plus och minus i omgång 2 av elitserien. Detta är mina egna tankar vad jag tyckte var bra så det är fritt att tycka vad man vill om det.

Plus

Nicki Pedersen Dackarna visar vilket bra nyförvärv han är i Dackarna. Han gör det han skulle göra levererar in poäng till klubben.

Rospiggarna nykomlingar med två segrar nu och utan att Andreas Jonsson har varit på topp i någon av matcherna. Det är starkt gjort.

Timo Lahti i Rospiggarna nu tog han 12+1p igår och förra veckan 10p en av anledningarna till att Rospiggarna går bra.


Minus

Fredrik Lindgren 3p är för dåligt av en GP-förare på sin hemmabana. Han måste bättra sig nu när Indianerna har så mycket skador som de har.

Grigorij Laguta  3p jag förväntar mig mer av honom efter hur han körde förra säsongen.

Skador fick ännu fler efter igår kväll med både Andreas Jonsson och Daniel Davidsson. Vi vill inte ha skador vi vill se lagen ha bästa tänkbara lag. Blir roligare att gå och titta på speedway då.

Det var omgången plus och minus. Nu hoppas vi på bra tävlingar för alla förare i sina ligor och de som kör i GP-serien och att de klarar sig från skador. Så hörs vi av senare. Ha det bra så länge.
Timo Lahti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar