Powered By Blogger

tisdag 27 maj 2014

Plus och minus omgång 4

Dags för mina plus och minus för denna omgången då och som vanligt är den mina egna tankar om det hela.
Börjar som vanligt med plussidan.

Fredrik Lindgren 15p ikväll är kul att Fredrik kommit igång på allvar. Får hoppas det håller i sig till GP-tävlingarna som är kvar nu.

Kenni Larsen 13p grymt bra kört av denna dansk. Visar än en gång att danskarnas satsningar på sin ungdomsverksamhet är rätt.

Greg Hancock 12p Visar att han vet hur grejorna ska ställas in efter att tagit 1p i första heatet så gick det bättre efter det.

Så minussidan

Patryk Dudek 3p bär emot att skriva det men man kräver mer av honom nu för tiden.

Timo Lahti 0p  oj vad hände här inte Timos kväll kan man säga efter de senaste matchernas poängskörd. Får hoppas det var en engångsgrej.

Västervik har 0p efter denna omgång med en match mindre körd men inte vad förväntas sig av dem. Känns som förarna inte får till det där sista som behövs.

Ja det var mina tankar om omgång 4. Nu får vi ladda för nästa omgång och då vill jag ha någon Dackeförare på min plussida och inte minussida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar