Powered By Blogger

onsdag 21 maj 2014

Plus och minus omgång 3

Då har jag kollat in omgången lite och listat mina tankar om den med lite plus och minus. Börjar med de positiva punkterna som vanligt.

Oliver Berntsson i Smederna tog 13 poäng mot Piraterna. Jag tycker det är kul när svenska förare tar för sig. Slog Darcy Ward starkt gjort. Mer sånt av våra svenska förare!

Piotr Protasiewicz Indianerna 15p behövs inte skriva så mycket mer än han är kung i Kumla när allt funkar för honom.

David Watt Västervik 14p det syns att han gillar banan nere i Målilla. Mycket bra kört.

Nu till minus sidan från omgången.

Jaroslaw Hampel Vetlanda 2p vad händer tror aldrig jag sett han ta så lite poäng i någon tävling. Måste förvänta sig mer av en förare av hans kaliber.

Rune Holta  1p vet inte riktigt vad jag ska tycka men 1p när man kör som nummer ett är inte godkänt i mina ögon. Känns också som det inte finns mer fart i Holta längre tyvärr.

Vetlanda ett på pappret stjärnlag men på banan verkar det inte funka för tillfället. Men Bosse brukar ju hinna jobba ihop laget till hösten.

Mina tankar om omgång 3 i elitserien. Vetlanda hade oturen att få med två på min minus sida denna gången. Ja nu får man vänta en vecka till nästa omgång i världens bästa liga.
Jaroslaw Hampel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar