Powered By Blogger

tisdag 24 juni 2014

Indianerna-Dackarna

Blev inte riktigt som jag tänkt mig i denna matchen men jag visste att det skulle bli tufft. Var många förare och även lagledningen som inte var på topp vill jag påstå.
Fanns dock ett positiv förare tycker jag i Dennis Andersson som jag tyckte jag körde riktigt bra så vad jag inte fattar är varför han inte fick köra fler heat.
Så där var i mitt tycke ett fel av lagledningen men det kanske finns en tanke i det som man inte vet om.
Vad som har hänt med våra polska favorit Patryk Dudek han känns inte igen alls i körningen. Men alla kan ju ha svackor vi får hoppas den är slut nu.
Sedan har vi ju Jonas Kylmäkorpi som jag nu tycker bara har en plats i truppen på grund av att han är svensk för annars hade han varit petad för länge sedan.
Indianerna hade tillbaka Piotr Protasiewicz i laget och han visade att han är grym på Kumlas bana och tog 14p. Var väl tur för Dalle vill jag påstå som bröt ett vinnande lag från de senaste två matcherna.
Bäst i Dackarna var Nicki Pedersen på 11p.
Nu får Dackarna ta tag i detta på tisdag och se till att vinna mot Vargarna hemma på GoB arena.
Nu ska jag kolla igenom kvällens omgång för min plus och minuslista.
Fredrik Lindgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar