Powered By Blogger

tisdag 17 juni 2014

Rospiggarna-Dackarna

Dackarna var de som spräckte Rospiggarnas segerrad. Starkt gjort efter den nedriga storförlusten förra veckan mot Vetlanda. Fick köra riders för Alexandre Loktaev av någon anledning som jag inte vet. Men det gick ju bra det med. En som var rolig att han kom igång är Jonas Kylmäkorpi det har känts lite svagt på svensksidan då de inte har så många bra namn att bolla med på den fronten.
Var jämnt över alla förarna ikväll liten dipp på reserven där vi förlorade med 13-9.
Kan bli svårt för Michael Jeppsen Jensen att komma in i detta laget nu. Men det är ju ett delikat problem för lagledningen med flera bra förare.
Nästa vecka blir det mycket speedway med match både måndag och tisdag. På måndag hemma mot Piraterna som förlorade stort mot Indianerna ikväll. Sedan på tisdag match borta mot Indianerna som verkligen har hittat rätt med laget just nu. Två stycken svåra matcher men vi hoppas naturligtvis på två vinster skulle sitta fint.
Nu ska jag sätta mig och kolla in lite av resten av matcherna för min plus och minus lista. Jag återkommer med den så ha det bra så länge.
Patryk Dudek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar