Powered By Blogger

tisdag 3 juni 2014

Inställt!

Vad har tisdagar som inga andra dagar har under speedwaysäsongen? Jo regn det verkar vara nåt magiskt över att det ska regna på tisdagar just. Igår var det ju hur fint väder som helst jag låg på min altan och solade och läste en bok. Men idag när jag drog upp gardinen i sovrummet så var det mulet. Mulet kan vara okej bara det inte regnar.
Så begav mig ner till Målilla och GoBarena för att förbereda maten till VIP-läktaren. Uppehåll fram till lunch sedan börjar eländet och det slutar aldrig heller. Regnade enda fram tills klockan 19:40 tror jag det var då de hade bestämt att ställa in matchen. Är ju jäkla konstigt att det slutade då.
Nu var det ju inte bara i Målilla de ställde in utan alla matcher i omgången ställdes in. Tror aldrig jag har varit med om att det har hänt.
Någon där uppe är inte speedwayintresserad kan vi nog komma överrens om.
Ja det är bara att vänta tills nästa tisdag för nästa omgång då och då hoppas jag verkligen på fint väder. Så det kommer mycket folk på arenorna som får se bra tät speedway.
Ha det bra så ses vi på någon speedwayarena nära dig. För folk gå på speedway live finns inget bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar