Powered By Blogger

onsdag 11 juni 2014

Plus och minus omgång 6

Tänkte dela min lista över plus och minus som jag brukar göra efter en omgång i elitserien. Jag gör det denna gången också fast jag bara läst mig till det mesta denna gången. Jag är på jobb och har tyvärr inte haft chans att se något av omgången. Så det är som vanligt mina tankar och funderingar.
Börjar med plus som vanligt.
Krystof Kasprazak 13 visar att han behövs i Västervik hoppas de får ha honom i de återstående matcherna.

Greg Hancock 13 efter en lite knackig start så visar han gammal är äldst.

Jaroslaw Hampel 14juni visade vem som är kung i Vetlanda.

Så över till minuslistan och det är tyvärr mycket Dackarna på den.

Dackarna bär emot men får inte falla igenom så som de gjorde.

Mikael Bech Jensen får man chansen så måste man ta den.

Michael Jeppsen Jensen är för dåligt att prestera så som han gjort nu i de senaste matcherna och toppen på isberget kom nu mot Vetlanda tycker jag.

Ja det var mina tankar hoppas jag får skriva många dackeförare på pluslistan nästa omgång.
Nu ser vi fram mot GP i Målilla med många svenskar högt upp i listan. Ha det bra så hörs vi.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar